Powered By Blogger

About Me

My photo
rawang, selangor, Malaysia
syuhada for short , fifteen this year . just a simple side of me :)

Friday, July 23, 2010

sekolah T___T

hey ho , ^_______^
nak tahu tak , semalam kan aku langsung ta tidoo , HA-HA . nak tahu tak sebab ape ? sebabnye adelaa , membuad kerja PEMBETULAN exam mid year sebanyak empat subjek . kesemua soalan kena salin and buad smula . empat subjek tu aku memang lemah gile bhaii -,- . susah nak score . mintak mintak aku lulus exam and tade laa yang gagal . aku ta sanggup ouh asyik gagal jea , huwaaaaaa T_T . mr. Z kate kate kat aku , die nak aku lulus science and math . perhhh , bervibrate telinga aku dengar , wahahaha xD

hari ini , aku datang lewat ke sekolah hanye disebabkan hal 'PEMBETULAN' merapu tu . haihh , demerit ouh demerit >_< . lepas kena tulis name nan pengawas , kena tahan kat dewan , hurhh . siot je lol . naseb aku da siapkan kerja tu . wahhhh :D *bangge .

selepas tu , masuk kelas macam biasa . belajar belajar punye belajar . then , aku mengantuk tahap gaban daa ~ . haa , ape lagi , amik buku teks , letak depan muke . terus aku tidoo , Zzz Zzz Zzz ~ HAHA . alaa , sekali sekale tengah letih mesti laa nak tidoo kan , ape salah nye betol tak ^_^ . naseb baek aku duduk belakang sekali . weeee ~ xD

**ouh fucker shit bebeyh , besok ade kelas tambahan -,-

No comments:

Post a Comment